שיווק באינסטגרם, שיווק בפייסבוק, ושיווק בסרטונים

  כ ניסן, תשפב  4/21/2022

יש כלי שיווק רבים בעולם הדיגיטלי. רובם מאפשרים שיווק למגוון קהלים, אך בתוכם יש כלים שפשוט מדברים לקהל רחב יותר, אך לא לכל אחד. אם אתם משווקים ספרים דיגיטליים, לרוב אין צורך בסרטוני שיווק, ויכול להיות שמודעות טקסט פשוטות יספיקו לכם. לעומת זאת, יכול להיות שדווקא תעדיפו להיות שונים ומיוחדים בתחום שלכם, ודווקא לשווק ספרים בעזרת סרטוני, בערוצי שיווק באינסטגרם ופייסבוק למשל.

עולם השיווק הקוון מרתק, עשיר ומאתגר, והוא דורש הבנה והכוונה של אנשי מקצוע, לפי תחום ההתמחות שלהם. במאמר קצר זה נכיר לכם כמה אפיקי שיווק פופולאריים ואפקטיביים לכל עסק באשר הוא, לכל שירות ולכל מוצר, כדי שתוכלו להתחיל לצלול לתוך מסע שיווק אפקטיבי לעסק שלכם.

הכירו את הבסיס: שיווק בפייסבוק, שיווק באינסטגרם, ובסרטונים בכלל

         ·            אינסטגרם – אפליקציה פופולארית מאוד, שמאפשרת פרסום מהיר של תמונות וסרטונים בקלות. הרשת בבעלות פייסבוק, או יותר נכון מטא, וכוללת תכונות של רשת חברתית לכל עניין ודבר, כולל לעקוב אחרי אנשים, ושאנשים יעקבו אחרי הפרסומים שלי, להגיב על הפרסומים, ולפרסם מחדש תמונות וסרטונים שונים.

         ·            פייסבוק – הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם למעלה משמונה מאות מיליון משתמשים פעילים, מאפשרת פרסום של תכנים כמו באינסטגרם, אבל בפלטפורמה שונה, עם פיצ’רים (אפשרויות) שונות ומגוונות עוד יותר. רשת זו גם היא בבעלות מטא, שהתחילה כפייסבוק, וכעת היא חברת ענק הכוללת עוד ועוד חברות ואפליקציות פופולאריות.

  • שיווק בסרטונים – היתרון של השיווק בעזרת מקטעי ווידאו ערוכים היטב הוא היכולת לפרוץ את מגבלת תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי, ולנצח את המאבק המתמשך על תשומת הלב שלו. אתם מתחרים על תשומת לב הלקוחות שלכם, ולא רק מול הפרעת הקשב שלהם, אלא מול המתחרים שלכם בזירה העסקית, ומול אינספור החברים הווירטואליים של הלקוחות שלכם, שמפרסמים אינספור מודעות ללא מטרה שיווקית כלל, אלא פשוט כי “זה מה שעושים היום”

תפנימו, ותיישמו, לטובת העסק שלכם:

העניין עם שיווק הוא היכולת להתעלות מעל שטף המידע האינסופי שמגיע מכל מקום בימינו. לא רק חברות גדולות מתחרות על תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, כיום גם החברים של הלקוחות שלכם רוצים "צומי", ומפרסמים אינספור סרטונים ותמונות שנועדו להגיע לאותו הקהל שלכם, כאשר אין להם מה לשווק פרט לעצמם, והם לא מנסים למכור דבר.

כדי להצליח לבלוט מספיק במרחב המקוון אתם צריכים יועץ שיווק מקצועי, אדם שיודע שיווק באינסטגרם, שיווק בפייסבוק, ובשאר הרשתות החברתיות בעולם, אדם שיוכל להפיק עבורכם את מערך השיווק האפקטיבי ביותר, והמילה "להפיק" לא נבחרה במקרה. שיווק אפקטיבי היום נשען לא מעט על סרטונים, וסרטון זה דבר שצריך לדעת להפיק. לעיתים תספיק סדרת סרטונים "ביתית" ופשוטה, ולעיתים הפקה גדולה עם אנימציה מקצועית וכיו"ב, ואת זה יוכל להגיד לכם יועץ שיווק מהתחום.

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
מדוע בעת תאונת דרכים כל כך כדאי לפנות אל עורך דין תאונות דרכים?אנו מאחלים לכם כי לעולם לא תהיו מעורבים בתאונות דרכים אך הסטטיסטיקה מלמדת אותנו כי זה כמעט ולא אפשרי. לא נגזים אם נאמר כי כל נהג בישראל או נוסע יהיו מעורבים בתאונה במהלך חייהם ואז השאלה היא מה אנו צריכים לעשות בעת תאונה? אם כן קודם כל זה ברור כי אנו צריכים לפנות ולקבל טיפול רפואי אך מיד לאחר מכן אנו חייבים לפנות אל עורך דין תאונות דרכים.
למה משתלם להדפיס תמונה על בד קנבס?אנחנו אוהבים להקיף את עצמנו בדברים יפים. כדי שכל חלל יזכה לאסתטיות מרבית, אנחנו משתמשים בכל השטח העומד לרשותנו, כולל הקירות – ומה מתאים יותר לקיר מאשר תמונה יפה? כשהתמונה מודפסת על בד קנבס, התוצאה מרשימה במיוחד וגם משתלמת מאוד, ובעמוד זה תמצאו הסברים מפורטים מדוע כדאי לבחור באופציה הקלאסית.
רשתות נגד יתושים – לקראת הקיץ הישראליהקיץ הישראלי הוא אולי חוויה מהנה כאשר אנחנו נמצאים על חוף הים. אבל בבית הפרטי בדרך כלל צריך לתכנן בצורה מאוד זהירה את הכלים ואת הטכנולוגיות שבהן נעשה שימוש בשביל לייצר חוויות מגורים נוחה ונעימה, כאשר הטמפרטורות עולות.
X
תוכן ההודעה