5 דברים שלא ידעתם על פריקת מכולות

  כג ניסן, תשפב  4/24/2022

מחפשים מידע על פריקת מכולות? רוצים לדעת מה כולל ההליך של פריקת מכולה, ואיזה שירותים משלימים תוכלו לבקש מהחברה שאתם עובדים איתה? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. במאמר נלמד כל מה שחשוב לדעת על פריקת מכולות, כולל דברים שאולי לא ידעתם קודם.

5 דברים שכדאי לדעת על פריקת מכולות

להלן 5 הדברים החשובים ביותר שכדאי שתדעו על פירוק מכולות:

1. מהו פירוק מכולות?

כשמדברים על פירוק מכולה מתכוונים בעצם להצבת מכולה המכילה סחורה שהוזמנה, על ספינה, כאשר לאחר הגעת הספינה לנמל, מתחילים בהליך הפריקה של המכולה אל הקרקע. כלומר, פירוק מכולה מתייחס לפריקת מטען המכולה, והוצאת תוכן המכולה אל מחוץ לספינה ולמכולה.

2. פירוק מכולות יכול להיות מאתגר ולשלב אמצעים שונים

הליך פירוק המכולה הוא לא פשוט כפי שהוא אולי נשמע. ראשית, לרוב יש צורך להשתמש במנופי מכולה ייחודיים, שיזיזו את המכולה ממקום למקום, ויוציאו את המכולה מהספינה. בנוסף, לעיתים תוכן המכולה יכול להיות קשה לשינוע. למשל, יכול להיות שיש על המכולה כל מיני חפצים כבדים במיוחד, שרוב האנשים הרגילים לא יכולים להזיז או להרים. לשם כך, יש צורך להיעזר בסבלים ובאמצעים אחרים.

3. חברות המספקות שירותי פריקת מכולות לרוב מספקות גם שירותים משלימים

זקוקים לשירותי פריקת מכולות? אם כן, ודאי תשמחו לשמוע שחברות המספקות שירותי פריקת מכולות לרוב מספקות גם שירותים משלימים, שיש סיכוי גבוה שיש לכם צורך בהם, כמו:
1. סידור ומיון הסחורה והמטענים, והעברתם וסידורם במחסנים מתאימים.
2. אריזה, ו\או הדבקת מדבקות “לייבלינג” (מותג) בהתאם לצרכי הלקוח ודרישתו.
3. אספקת כוח אדם לעבודות, כמו מלגזנים וסבלים, לפי שעה או לפי הסדר אחר.
4. הכנת סחורה להזמנות וביצוע משלוחים ללקוחות.
5. אחסון המוצרים או המטענים שלכם במחסנים ייעודיים.

4. פירוק מכולות כולל לא מעט בירוקרטיה, ולכן לא מתמודדים לבד

מכיוון שפירוק מכולות כולל בדרך כלל פירוק של סחורה שהגיעה מחו"ל, אז לרוב מדובר בהליך שחלים עליו כל מיני תקנות וחוקים שונים. מה שדורש לא מעט התעסקות עם בירוקרטיה, שיכולה לגזול לכם זמן רב ולעשות לכם לא מעט כאבי ראש. ולכן, הרוב המוחלט של האנשים בוחרים להיעזר בחברה מקצועית שתסייע להם בפירוק מכולות.

5. פירוק מכולות כדאי לעשות רק עם חברה מובילה

מכיוון שפירוק מכולות הוא עניין חשוב, שיכול להשפיע משמעותית על העסק שלכם, אז לא כדאי להקל בכך ראש. רצוי לבחור רק בחברה מובילה לפריקת מכולות, שנחשבת לחברה מקצועית, ותיקה ואמינה. כמו חברות המומלצת, שיש לה צוותים מיומנים ומנוסים לפריקת סחורות מכל סוג, בין אם מדובר במזון, ביגוד, חשמל ואלקטרוניקה או חומרי גלם.

 
הדפס את המאמר
המלץ לחבר
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
שיווק באינסטגרם, שיווק בפייסבוק, ושיווק בסרטוניםיש כלי שיווק רבים בעולם הדיגיטלי. רובם מאפשרים שיווק למגוון קהלים, אך בתוכם יש כלים שפשוט מדברים לקהל רחב יותר, אך לא לכל אחד. אם אתם משווקים ספרים דיגיטליים, לרוב אין צורך בסרטוני שיווק, ויכול להיות שמודעות טקסט פשוטות יספיקו לכם. לעומת זאת, יכול להיות שדווקא תעדיפו להיות שונים ומיוחדים בתחום שלכם, ודווקא לשווק ספרים בעזרת סרטוני, בערוצי שיווק באינסטגרם ופייסבוק למשל.
מדוע בעת תאונת דרכים כל כך כדאי לפנות אל עורך דין תאונות דרכים?אנו מאחלים לכם כי לעולם לא תהיו מעורבים בתאונות דרכים אך הסטטיסטיקה מלמדת אותנו כי זה כמעט ולא אפשרי. לא נגזים אם נאמר כי כל נהג בישראל או נוסע יהיו מעורבים בתאונה במהלך חייהם ואז השאלה היא מה אנו צריכים לעשות בעת תאונה? אם כן קודם כל זה ברור כי אנו צריכים לפנות ולקבל טיפול רפואי אך מיד לאחר מכן אנו חייבים לפנות אל עורך דין תאונות דרכים.
למה משתלם להדפיס תמונה על בד קנבס?אנחנו אוהבים להקיף את עצמנו בדברים יפים. כדי שכל חלל יזכה לאסתטיות מרבית, אנחנו משתמשים בכל השטח העומד לרשותנו, כולל הקירות – ומה מתאים יותר לקיר מאשר תמונה יפה? כשהתמונה מודפסת על בד קנבס, התוצאה מרשימה במיוחד וגם משתלמת מאוד, ובעמוד זה תמצאו הסברים מפורטים מדוע כדאי לבחור באופציה הקלאסית.
X
תוכן ההודעה