הגיע הזמן שתבינו את הענן – כי כולם כבר שם!

  ח כסליו, תשפד  11/21/2023

בעוד שהשימוש בשירותי הענן הפכו לחלק בלתי נפרד בחיים שלנו, הפרטיים או העסקיים כאחד, הרי שעדיין המוני אנשים לא מבינים במה מדובר. כולנו משתמשים בשירותי ענן שונים, בלי לדעת בכלל. רואי החשבון של העסק שלכם, הספקים, כל נותני השירותים, כולם משתמשים בענן, וכן – גם אתם. אז לא הגיע הזמן להבין רגע במה מדובר, ואיך אפשר למנף את האפשרויות הללו בצורה הנכונה והמשתלמת ביותר?

אנחנו לא מתיימרים להעביר לכם את כל הידע על שירותי הענן הזמינים לעסקים או לפרטיים כיום, שכן מדובר בתחום עצום שגדל בקצב מסחרר. ובכל זאת, לאחר קריאה קצרה זו תדעו מהר מאוד במה מדובר, ולא תרגישו מובכים כאשר הנושא הזה עולה, כמו גם שתדעו טוב יותר כיצד להתנהל בעולם שכולו ענן אחד גדול.

מהו הענן המסתורי הזה, וכיצד אפשר למנף אותו?

שירותי מחשוב ענן הם בעצם שם כולל לאפשרויות הגישה והשימוש למשאבים ולכלים שונים שנמצאים ברשת התקשורת, או ב"ענן", ולא רק על המחשב שלכם. במילים אחרות – התוכנות, האפשרויות, הפונקציות, ואפילו הקבצים שלכם יכולים לשבת על שרתים מאובטחים, ולא על המחשב שלכם, וכך אתם בעצם יכולים לגשת לשירותים שונים ולכלים שונים מרחוק, בכל מקום, בכל זמן, והכי חשוב – מכל מכשיר.

כשאתם יכולים לגשת למה שאתם צריכים מכל מכשיר שתרצו, אתם לא מוגבלים יותר למכשיר שלכם. אם משהו קורה למכשיר שלכם, הוא נשבר, אובד, מתקלקל וכיו"ב, אתם יכולים להמשיך לעבוד כרגיל מכל מכשיר אחר, וזוהי אחת המתנות הגדולות של עבודה בענן.

הענן יכול להיות בחוות שרתים מרוחקת כאשר הגישה אליה היא דרך רשת האינטרנט, או אפילו במחשבים של העסק שלכם, עם ענן מקומי המשרת את החברה שלכם בלבד. ישנם יתרונות וחסרונות לכל שיטה ואפשרות, וההתאמה של הענן הנכון ביותר עבורכם נעשית על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה. שיחה עם איש מקצוע מומחה בשירותי מחשוב בענן תוביל אתכם לבחירה הנכונה, על בסיס ניתוח מעמיק של הצרכים שלכם, ומה המענה הטוב ביותר לצרכים הספציפיים הללו.

כמה דוגמאות לשירותי ענן:

עכשיו כאשר הבנו מה זה הענן הזה בעצם, אפשר רגע להבין גם כמה מהשירותים שהוא מאפשר. אחד מהם הוא למשל הגישה לאופיס 365 מכל מקום ובכל זמן, כפי שתקבלו עם https://www.ccc.co.il/. בצורה זו אתם מקבלים גישה מלאה לשירותים המתקדמים של אופיס 365 ללא הצורך להתקין דבר, וללא הצורך לעדכן גרסאות. החיבור הישיר לאופיס בענן אומר שאתם תמיד משתמשים בגרסה העדכנית ביותר באופן אוטומטי.

אבטחת ענן היא עוד דוגמא לגישה למשאבים נרחבים הרבה יותר ממה שיש לעסק בודד ופרטי. ספקי שירותי ענן מאפשרים לכם גישה למערכות אבטחה מתקדמות הרבה יותר, המתעדכנות באופן תדיר, ומתן גיבוי מלא לכל תוכן ולכל מידע, 24\7.

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
הכול על בחירת אוכל לחתוליםיש לכם חתול חדש שהילדים הביאו? הוא היה כל כך מתוק ולא יכולתם לסרב? אם כך, אתם בוודאי רוצים כבר לגדל אותו באהבה ולתת לו את כל מה שהוא צריך.
למה חשוב שתשקיעו בביגוד ראשוני לתינוקתינוק חדש עומד להצטרף למשפחה שלכם ואתם עובדים במלוא המרץ על רשימת הקניות עבורו, שכוללת לא מעט פריטים ועולה די הרבה כסף. אי לכך, בוודאי היית רוצים לחסוך בעלויות המצפות לכם, כאשר אחד המקומות בהם אתם חושבים שאפשר לחסוך הינו בבגדי ניו בורן.
השירות שהגיע גם לבתי המרקחת: משלוח עד הביתאם עד לא מזמן כדי לקנות מוצרי פארם הייתם נדרשים להגיע לבית המרקחת, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. כמו עוד הרבה מוצרים אחרים ניתן גם לבצע קניות בבית מרקחת אונליין בחנות אינטרנטית של בית המרקחת, ולקבל את סל הקניות עם משלוח עד הבית עבור כל כתובת מבוקשת בכל מקום בארץ.
X
תוכן ההודעה