כפל לשון ליום השפה העברית:

  ג כסליו, תשעט  11/11/2018

?? אם מישהו רכב על סוס ועזב, אז הוא פרש או לא? ?? להודות למישהו בפה מלא, זה מנומס או לא? ?? איך חב"דניק יודע מה לעשות כשמישהו אומר לו "תניח לי"? ?? אם ארכיאולוג העלה חרס בידו, זה סימן שהוא הצליח או לא? ? האם למי שעובד במפעל לספרי קודש יש לפעמים יום סידורים? ?? האם יש ערבים לזכרו של הרב כהנא? ?? אם אתה רוצה לקבל תשובות, כנס לחנות שעונים. ? מצחיק שלאלה שהדליקו את המנורה קוראים מכבים. ?? באיסטנבול לא סוגרים דלתות. הם טורקים. ?? מה עושים הגויים כשהם ישנים? נוכרים. ?? שקלתי הרבה לפני שהחלטתי לעשות דיאטה. ?? חיפשתי את עצמי בויקיפדיה ולא מצאתי. מרגיש חסר ערך. ? אם הבעיה שלך היא כסף ואין לך כסף אז אין לך בעיה, לא? ?? הבוקר קניתי במאפיה קרואסון ובורקס. הקרואסון לא היה טעים, אבל הבורקס פיצה. ?? יש לי חבר שלא יודע מאיפה מגיעים מי מעיין. זה נובע מבורות. ?? תמיד כשאומרים לי שאני כוכב אני ישר מאדים. ובצדק. ?? רציתי להפתיע את החברה שלי בעבודה בפרחים, אבל במקום שהיא עובדת יש שלט שאוסר כניסה לזרים. אז הכנסתי פרח פרח. ?? הדברים הכי מוזרים שהאדם החליט לעשות מהם אוכל: דג מ-לוח, חלב מ-פוסטר, שוקולד מ-ריר. (בעיקר האחרון ממש מגעיל..) ?? ללחוץ על מקש F1 לעזרה, זה בדיוק כמו לבקש עזרה מאף אחד. ?? היום איזה אחד העיר לי שהזקן שלי על הפנים, אמרתי לו: וכי מה חשבת שהוא יהיה על כף היד?... ??
הדפס את המאמר
המלץ לחבר
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
גרי אלפמון- כושר מגוון לשעות צפופותגרי אלפמון הוא מאמן כושר ביתי, בעל חדר כושר ומאמן אישי למי שזקוקים לאימון המותאם להם באופן אישי ו"ביתי".
הובלת משטחים, מה זה ומתי זה נכון.סחורה חקלאית היא הארוחה של כולנו. החקלאות האנושית עוברת מהפכות מאז למדנו לתרבת את צמח החיטה והתחלנו להתיישב בקבוצות מאורגנות ולהקים ערים. ללא החקלאות לא היינו מגיעים לכמות התושבים המאכלסים את הפלנטה שלנו היום. אחד הגורמים להצלחתה של החקלאות ליצור שינוי כל גדול בדפוסי החיים של בני האדם היא היכולת לשנע את הסחורה למרחקים רבים.
התנהלות עסקית נכונההצלחתו של עסק תלויה בהרבה מאוד גורמים, פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים. ישנו גורם מאוד בולט ומשמעותי שמשפיע על הצלחה או כישלון של עסק, והוא התנהלות עסקית. מדובר בשם כולל להרבה מאוד מדדים שבאמצעותם ניתן למדוד ולהעריך את רמת ההצלחה של כל ארגון באשר הוא.
X
תוכן ההודעה