אריזות מתנה וקופסאות תכשיטים – האריזה כחלק משמעותי במתנה

  כ אדר א, תשעט  2/25/2019

מתנות מסוגים שונים מהוות חלק מהותי בחיי החברה שלנו. בין אם מדובר בבני משפחה קרובים, בחברים טובים, מכרים מהעבודה או כל אדם אחר – מתנה היא דרך מצוינת להביע התחשבות והערכה, להראות לאדם שממול שאנחנו חושבים עליו ושאכפת לנו ממנו.

בעוד אנחנו חיים בעידן אשר מלא עד אפס מקום בחפצים מסוגים שונים, בחירת מתנה אשר באמת תרגש את מי שמקבל אותה ותעניק לו ערך מוסף של ממש, הופכת להיות משימה מאתגרת יותר ויותר מדי שנה. לכן מבינים יותר ויותר אנשים שלאלמנטים מסוימים במתנה, אשר אולי נראים טכניים בלבד, ישנה חשיבות רבה והם בעלי הפוטנציאל להפוך את המתנה למוצלחת באמת. הדבר נכון גם ובמיוחד בנוגע לאריזות למתנות, באמצעותן ניתן להפוך כל מתנה למרגשת ומלהיבה.

מקופסאות מתנה מיוחדות ועד אריזות צלופן – דרך לשדרג כל מתנה

תחום פתרונות האריזה התפתח משמעותית בשנים האחרונות, בין השאר בגלל תחום המתנות והמקום המרכזי שהן משחקות בתרבות שלנו. כמעט כל אחת ואחד מאיתנו קונים מתנה מדי כמה חודשים לפחות, ומחפשים אחר דרך טובה ופשוטה להפוך את המתנה לאסתטית ואטרקטיבית יותר. זאת מכיוון שברור לכולם שבכל מתנה קיים אלמנט סמלי משמעותי, ולכן גם הנראות של המתנה – כיצד היא נראית והרושם הראשוני שהיא משאירה כאשר אנחנו מעניקים אותה, עוד לפני שבכלל פתחו אותה וגילו מה יש בפנים, משחקת תפקיד מרכזי ב"הצלחה" של אותה מתנה לשמח ולרגש.

לכן, קיימות כיום בשוק אריזות מתנה רבות ושונות, הן אריזות ייעודיות ומיוחדות עבור סוגים מסוימים של מתנות והן פתרונות אריזה כלליים בהם ניתן להשתמש כמעט עבור כל מתנה שרק ניתן להעלות על הדעת.

קופסאות מתנה מיוחדות, בדומה לקופסאות תכשיטים, משחקות חלק אינטגראלי ובלתי נפרד בחוויה הכללית שיוצרת המתנה, ולכן הן מהוות ממש חלק מהמתנה עצמה, ולא רק אריזה חיצונית ה נעטפת המתנה ותו לא. רעיון זה מוכר לרובנו יותר מהכיוון של קופסאות לתכשיטים – כולנו מכירים את הקופסה הקטנה והמהודרת אשר מאכלסת את טבעת האירוסין, למשל. ובכן, כיום משמשות קופסאות תכשיטים ואריזות מהודרות נוספות עבור מתנות רבות ושונות, כבר מזמן לא רק טבעות אירוסין או תכשיטים יוקרתיים. אנשים רבים גילו כי כאשר הם מעניקים מתנה קטנה וסמלית בתוך קופסת תכשיטים מהודרת, המתנה כולה הרבה יותר מעניינת, מרגשת ומושקעת, ולכן יוצרת גם את אפקט רצוי של פליאה ושמחה בקרב מי שמקבל אותה.

 

מלבד לקופסאות תכשיטים מהודרות, קיים כאמור מגוון רחב נוסף של אריזות מתנה, דוגמת ניילון צלופן צבעוני, שקיות נייר או שקיות ניילון צבעוניות וחגיגיות, שקיות אורגנזה וקטיפה ועוד. אריזות אלו, רובן ככולן, מיועדות בראש ובראשונה לשדרג כל מתנה אותה מעניקים ולהוסיף לה נופח חגיגי ומושקע. אם קיבלתם הרבה מתנות בחייכם בטח תוכלו לזהות כי האופן בו המתנה מוצגת ומוגשת לכם קובע הרבה מאוד בנוגע לכמה שתתרגשו מהמחווה, בדרך כלל הרבה יותר מאשר תכולת המתנה עצמה. המחווה עצמה, כפי שהיא באה לכדי ביטוי באותו רגע קסום בו מעניקים לכם מתנה, היא חלק גדול מהאקט של נינה המסומל במתנה, ולכן האופן בו המתנה מצטיירת עבור מי שמקבל אותה במבט ראשון וברגע בו הוא מבין שהעניקו לו מתנה, קובע המון בנוגע ל"הצלחה" של אותה מחווה.

 

לבחור את האריזה המתאימה ביותר עבורכם

משמעותו של שפע פתרונות האריזה למתנות וכו' הקיים כיום בשוק הוא כי תוכלו לבטח למצוא את האריזה המתאימה והנכונה ביותר עבור המקרה הספציפי שלכם. זה כמובן נקבע בהתאם לאופי המתנה עצמה, אך גם בהתאם לזהות האנשים המקבלים והמעניקים את המתנה. לכל אחת ואחד יש את סוג האריזה שתשמח אותו ביותר. עבור חלקנו מדובר באריזות אלגנטיות ומינימאליות ואילו עבור אחרים (ורבים מן הילדים...) מדובר באריזה כמה שיותר צבעונית ובולטת לעין.

בכל מקרה, המסקנה זהה – משתלם להשקיע באריזה למתנה, ולא רק במתנה עצמה...

 

גלשו עכשיו לחנות של יואב אריזות. החנות המובילה בתחום האריזות.


קרדיט לתמונה: יואב אריזות

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
גרי אלפמון- כושר מגוון לשעות צפופותגרי אלפמון הוא מאמן כושר ביתי, בעל חדר כושר ומאמן אישי למי שזקוקים לאימון המותאם להם באופן אישי ו"ביתי".
הובלת משטחים, מה זה ומתי זה נכון.סחורה חקלאית היא הארוחה של כולנו. החקלאות האנושית עוברת מהפכות מאז למדנו לתרבת את צמח החיטה והתחלנו להתיישב בקבוצות מאורגנות ולהקים ערים. ללא החקלאות לא היינו מגיעים לכמות התושבים המאכלסים את הפלנטה שלנו היום. אחד הגורמים להצלחתה של החקלאות ליצור שינוי כל גדול בדפוסי החיים של בני האדם היא היכולת לשנע את הסחורה למרחקים רבים.
התנהלות עסקית נכונההצלחתו של עסק תלויה בהרבה מאוד גורמים, פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים. ישנו גורם מאוד בולט ומשמעותי שמשפיע על הצלחה או כישלון של עסק, והוא התנהלות עסקית. מדובר בשם כולל להרבה מאוד מדדים שבאמצעותם ניתן למדוד ולהעריך את רמת ההצלחה של כל ארגון באשר הוא.
X
תוכן ההודעה